Arhivă | 9 decembrie 2014


ღ˚ •。* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* ° ˚ • ★ *˚ .ღ 。

__________________ _(¯`O´¯)
___________________ *./ | \ .*
_____________________★★
___________________.Peace.
_________________★★Unión★★
________________★★.Cheers.★★
_______________★★..hopeful..★★
_____________★★Love. Success★★
____________.Achievements Light
___________.respect.. harmony★★
__________.★★Health … … solidarity
__________Happiness ……. Humility
_________★★ fraternization .. Purity.★★
________WisdomFriendshipForgiveness
_______.EqualityFreedom Good luck_★★
______Sincerity ..Esteem .★★. Fraternity
_____★★Balance .. Dignity.. Benevolence
____Faith.Goodness. Patience.Gratitude.force
____Tenacity •.¸.• Prosperity..•.¸.• recognition
★★–––––––HAPPY TIME–––––––★★

ღ˚ •。* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* ° ˚ • ★ *˚ .ღ 。

Nu conteaza daca bradul de Craciun este natural,
din plastic sau din aluminiu.
Cu adevarat important este ca el sa fie impodobit cu zambete.”

 

brad de craciun luminat

 

O poveste neştiută a bradului de Crăciun..


 

brad ninge lac 2

Legenda spune că, odinioară, toţi copacii îşi păstrau frunzele la venirea iernii. Dintre aceştia, numai bradul a rămas, până în prezent, verde la venirea anotimpului rece.
Legenda spune că în preajma iernii, o mică pasăre nu a mai putut să plece spre ţările calde, întrucât avea o aripă ruptă. Tremurând de frig, pasărea a încercat să se adăpostească în frunzişul unui stejar şi a unui ulm stufos, dar ambii copaci au refuzat-o, de teamă că le va mânca fructele. Disperată, aceasta s-a culcat în zăpadă, aşteptând să moară. Deodată a auzit chemarea unui brad, care îi promitea ocrotire. Astfel, pasărea a fost salvată.
Dar, în seara de Crăciun, un vânt teribil a suflat cu putere peste pădure şi toţi copacii şi-au pierdut frunzele, în afară de bradul cel generos, pe care Dumnezeu l-a răsplătit pentru gestul de bunăvoinţă şi i-a păstrat frunzişul verde, oricât de aspre au fost vicisitudinile iernilor care au umat.

 

63

Mi-e dor şi arde mocnit


0_8c4d1_r196ff4a_orig

 

Un semn că eşti,
Un semn că-ţi pasă,
Un semn că mai contează….

” Mi-e dor şi arde mocnit de un timp ce l-am visat împreună şi care nu se va împlini niciodată!Unde se duc dorinţele neîmplinite?Există ţările calde şi pentru ele?Unde se duce dorul scurs din noi?Unde?Mă doare uşurinţa cu care a venit ca o iarnă resemnarea peste tine!Mă doare că n-am cu ce să învelesc sufletul rebegit de dor,cu ce să şterg ochii goi,cu ce să astup golul ce se tot surpă în mine…”

Un semn că mai contează,
Un semn că-ţi pasă,
Un semn că eşti…

Undeva la jumătatea drumului dintre mine şi tine inima mea te aşteaptă!Undeva mi-am lăsat inima într-un timp uitat între două anotimpuri!

Un semn că mai contează…

sursa:Katy K-tin

 


l_6989d597d30542559dedea4573ff672e

” În viaţă scopul nostru e să ne căutăm sufletul pereche şi împreună să cutreierăm destinul!Sunt oameni care-l găsesc şi trăiesc fericiţi!Sunt oameni care aleg şi după o parte de drum împreună constată că nu se mai cunosc,că sufletele lor care făceau pereche au vise diferite şi aleg să se despartă!Sunt oameni care s-au cunoscut,s-au iubit şi fiecare şi-a continuat drumul cu câte cineva!Apoi destinul i-a adus din nou faţă în faţă şi au descoperit cât dor i-a despărţit,dor care strigă cu toată puterea:”-Sufletul meu pereche!”
Uneori e trist pentru că sunt suflete pereche dar au aripi nepereche!
Nu pot fi niciodată împreună…. ”

sursa:Katy C-tin

twinbutterflies

Fiecare daruieste ceea ce are in inima


sigpic388685_2

Un om sărman lucra că grădinar la vila unui mare bogătaş. Într-o zi, bogătaşul a vrut să îl batjocorească pe grădinar de faţă cu câţiva musafiri pe care îi avea şi i-a dat un coş plin cu gunoaie.
– Uite un cadou pentru tine! – a spus bogătaşul mândru de gluma lui.
Omul a luat coşul cu gunoaie, a mulţumit şi a plecat acasă, în timp ce bogătaşul şi musafirii lui au rămas râzând în urmă. Ajuns acasă, grădinarul a spălat coşul, l-a vopsit frumos, iar a doua zi l-a umplut cu flori proaspete şi frumoase şi i l-a dus bogătaşului la care lucra.

173

– Păi cum, eu ţi l-am dat plin cu gunoaie şi tu mi-l aduci plin cu flori? Ce glumă e asta?
– Nu este o glumă… dar fiecare dăruieşte ceea ce are în inimă.

sigpic388685_2

Draga Mos Craciun


Dragă Moșule ,
nu ți-am cerut niciodată nimic , întotdeauna m-am mulțumit cu ceea ce am primit fără să mă plâng sau fără să mă supăr dacă sub brad găseam mai puțin sau mai deloc din lucrurile pe care le visam … Anii au trecut … anii au trecut și eu am crescut , nu mai sunt acea fetiță pe care o știai , acum sunt o femeie-n toată firea în pieptul căreia încă mai licăre o umbră de speranță … căci încă mai sper ca dorința de a-mi găsi liniștea să mi se îndeplinească în pragul acestui Crăciun …
Te aștept , Moșule … sub brad îți voi lăsa sufletul meu , umple-l te rog cu pacea pe care vreau să o simt în el până la sfârșitul zilelor mele … Te rog doar să nu mă uiți !

Sursa:Ladybug

00d8054oCR11