Draga Mos Craciun


Dragă Moșule ,
nu ți-am cerut niciodată nimic , întotdeauna m-am mulțumit cu ceea ce am primit fără să mă plâng sau fără să mă supăr dacă sub brad găseam mai puțin sau mai deloc din lucrurile pe care le visam … Anii au trecut … anii au trecut și eu am crescut , nu mai sunt acea fetiță pe care o știai , acum sunt o femeie-n toată firea în pieptul căreia încă mai licăre o umbră de speranță … căci încă mai sper ca dorința de a-mi găsi liniștea să mi se îndeplinească în pragul acestui Crăciun …
Te aștept , Moșule … sub brad îți voi lăsa sufletul meu , umple-l te rog cu pacea pe care vreau să o simt în el până la sfârșitul zilelor mele … Te rog doar să nu mă uiți !

Sursa:Ladybug

00d8054oCR11

LASA COMENTARIUL TAU

