Mi-e dor şi arde mocnit


0_8c4d1_r196ff4a_orig

 

Un semn că eşti,
Un semn că-ţi pasă,
Un semn că mai contează….

” Mi-e dor şi arde mocnit de un timp ce l-am visat împreună şi care nu se va împlini niciodată!Unde se duc dorinţele neîmplinite?Există ţările calde şi pentru ele?Unde se duce dorul scurs din noi?Unde?Mă doare uşurinţa cu care a venit ca o iarnă resemnarea peste tine!Mă doare că n-am cu ce să învelesc sufletul rebegit de dor,cu ce să şterg ochii goi,cu ce să astup golul ce se tot surpă în mine…”

Un semn că mai contează,
Un semn că-ţi pasă,
Un semn că eşti…

Undeva la jumătatea drumului dintre mine şi tine inima mea te aşteaptă!Undeva mi-am lăsat inima într-un timp uitat între două anotimpuri!

Un semn că mai contează…

sursa:Katy K-tin

 

LASA COMENTARIUL TAU

