In paradis!


In paradis iubesti vesnic dar numai pe pamant te poti indragostii!
In paradis gasesti numai ingeri perfecti dar numai pe pamant poti simtii frumusetea dragostei iubind pe cineva imperfect ca si cum ar fi perfect.
In paradis nu te poate supara nimic dar numai pe pamant poti intelege importanta puterii de a ierta.
In paradis vei avea aripi, pe pamant ai sa ti le vezi doar in ochii mei, in paradis vei fi perfecta, pe pamant am sa te simt perfecta doar eu, in paradis vei iubii totul, stiu ca nu merit dar daruieste-mi te rog mie placerea minunata de a ma iubii pe pamant doar pe mine.
Intr-o zi vei privii pana departe in urma si vei intelege ca iubirea a fost singurul lucru care a contat cu adevarat in toata viata ta, iubirea celor care te-au vrut si te-au chemat in vietile lor nu doar pentru placerea lor ci mai ales pentru fericirea ta. Nu lasa lumea nebuna sa iti fure inima si sa o uiti, mai bine adaposteste-o in bratele mele…

LASA COMENTARIUL TAU

