Arhivă | 9 iulie 2011

Sunt stapanul inimii si trupului tau!


Te iubesc atat de mult incat uneori trupul tau nu e destul si vreau sa-ti posed sufletul, vreau sa te fac sa-ti pierzi controlul, sa gemi incontrolabil, prizoniera a placerilor carnale, sa uiti de tine si sa mi te abandonezi total. In acele clipe simt ca sunt stapanul trupului si inimii tale, si nu se poate descrie in cuvinte cat de speciale raman ele pt mine. Atunci simt ca ma contopesc iubindu-l cu intreg universul, exact asa cum sigur simt si ingerii. Ca sa vezi cata putere a dat Dumnezeu unei femei, si in ciuda zvonurilor ce umbla-n lume, cu siguranta trupul ei e la fel de iubit si dorit acolo sus precum e aici pe pamant…
Te ador fereastra mea spre minunatiile divine, te ador!

Nopti de dragoste cu tine!


Cate femei pe pamant
Atatea nopti de dragoste cu tine
Cate fantezii in mintile barbatilor
Atata iubire in inima ta
Cat de frumoasa esti tu
Atat de mult sa-ti placa iubirea  mea
Poate vrajile mele nu vor fi suficient de puternice ca sa te cucereasca, dar cu siguranta dragostea mea te va-nrobi!

Ne apartinem!


Esti atat de frumoasa descoperita de haine si acoperita cu saruturi, esti atat de fermecatoare tacuta si zambitoare, esti atat de dulce adormita, esti atat de perfecta cu trupul asudat si ravasita cand facem dragoste, esti atat de divina cand saruti, esti atat de generoasa cand ceri, esti atat de profunda cand asculti, esti un inger cand vorbesti, esti pui de luna cand vii la culcare, esti fiica soarelui cand te trezesti… esti tot ce am visat si tot ce nici n-as fi putut visa !
Mi-ai cucerit inima cu o privire si cu-n sarut ai incendiat-o, dupa care m-ai facut sclavul tau pentru totdeauna. Pe cat de barbara si nemiloasa te porti cu mine pe-atat sunt de fericit, esti un inger si o batalie cu tine e o lupta cu un stol de fluturasi. Dar mai ales ador cum ma vanezi cu sagetile de foc ale privirii tale!
Te ador ……. !

NU TE VOM UITA SUFLET DRAG,MADALINA!


Soţii Manole i-au făcut Mădălinei parastasul de un an, cu cinci zile înainte de împlinirea datei la care artista şi-a pus capăt zilelor. Petru Mircea, soţul „fetei cu părul de foc”,  nu a venit la cimitir. Apropiaţi ai familiei cântăreţei spun că acesta nu a vrut să dea ochii cu părinţii Mădălinei, de teama unui scandal.

Cimitirul Bolovani din Ploieşti a vuit, astăzi,  de plânsete şi jale. Peste 200 de persoane, rude, prieteni apropiaţi şi fani au venit la mormântul fetei cu părul de foc pentru a participa, alături de familia îndurerată, la slujba de pomenire a Mădălinei Manole. La parastasul de un an nu a fost prezent însă şi văduvul artistei, Petru Mircea.

Fani ai Mădălinei Manole, veniţi din toată ţara, au umplut de flori mormântul unde artista îşi duce somnul de veci. Cei care au cunoscut-o şi i-au apreciat muzica au prins de cruce o poză înrămată ce o înfăţişează pe artistă. La vederea fotografiei, Eugenia Manole, mama artistei, a fost la un pas să leşine. Femeia a fost sprijinită pe braţe pe tot parcursul slujbei de pomenire. „Vreau să mă iei la tine, iubirea mea (…) Trebuia să ai un mormânt din aur, dragostea mea. Cine mi te-a luat? Nu vreau să mai trăiesc fără tine!” a zbierat, doborâtă de durere, mama Mădălinei.

NU TE VOM UITA SUFLET DRAG ,MADALINA!

Pe tine te iubesc!


Cand iubesti viata iti pare o poveste fara sfarsit, cand nu iubesti o poveste care ai vrea sa o traiesti dar nu i-ai gasit nici macar inceputul. Eu am inceput o poveste, am trait-o cu pasiune, m-am bucurat de ea din toata inima si nu i-am imaginat un final niciodata. Si totusi s-a intamplat… Am gresit… In ignoranta mea am uitat sa te mai fac fericita, am uitat ca tu esti personajul principal al povestii, am inteles abia dupa ce te-am pierdut ca in jurul tau se tese totul si fara tine totul se destrama!
Sa imi cer iertare acum imi pare ca ud o planta ofilita… Si totusi eu inca simt ca vreau si pot sa te fac fericita.
Imi cer iertare pentru ca mai cred in minuni, tu stii ca mai cred in ele datorita tie.