Esti minunata,iti daruiesc inima!


Cat esti de minunata? Cam atat de minunata cat sa-ti daruiesc inima mea pentru totdeauna pe un singur sarut de la tine.
Numai tu ma faci sa visez si ma atingi in asa fel incat nici nu ma trezesc din vise.
Esti minunata pentru ca te iubesc si-nfiecare clipa langa tine in inima mea se-ntampla o minune.
Ador gurita ta care ma cearta si ma iubeste cu aceeasi pasiune, orisicat de suparata-ar fi tot dulci ii sunt sarutarile si nu e om mai nefericit ca mine cand stiu ca n-am sa am parte de ele, cum nu e nimeni nici mai fericit ca mine cand iti sunt pe plac si le pot gusta nestavilit.
Daca te mai supar din cand in cand o fac doar pentru ca trebuie sa ma conving din nou ca am langa mine nu un vis ci o femeie in carne si oase…

LASA COMENTARIUL TAU

