Pe tine te iubesc!


Cand iubesti viata iti pare o poveste fara sfarsit, cand nu iubesti o poveste care ai vrea sa o traiesti dar nu i-ai gasit nici macar inceputul. Eu am inceput o poveste, am trait-o cu pasiune, m-am bucurat de ea din toata inima si nu i-am imaginat un final niciodata. Si totusi s-a intamplat… Am gresit… In ignoranta mea am uitat sa te mai fac fericita, am uitat ca tu esti personajul principal al povestii, am inteles abia dupa ce te-am pierdut ca in jurul tau se tese totul si fara tine totul se destrama!
Sa imi cer iertare acum imi pare ca ud o planta ofilita… Si totusi eu inca simt ca vreau si pot sa te fac fericita.
Imi cer iertare pentru ca mai cred in minuni, tu stii ca mai cred in ele datorita tie.

LASA COMENTARIUL TAU

