Mă rog!…Simina Rentea


3dc123a4
De ziua mea rog zânele bune şi fiinţele angelice nenumărate,
ce învăluie întreg spaţiul cu iubirea lor nemăsurată
să-mi dăruiască credinţă cât un bob de muştar,
aspiraţia vulturului către înălţimi înstelate,
frumuseţea plină de dăruire a florilor,
ce umplu de culoarea parfumului lor paradisul,
cuminţenia şi răbdarea roditoare a pământului,
clocotul de viaţă al apei ce răzbate din orice piatră,
frenezia strălucitoare a focului aprins în inimă,
căldura cuprinzătoare a aerului îmbrăţişător şi
cunoasterea nelimitată, pătrunzătoare a eterului;
rog soarele să-mi aprindă în ochii rotunzi
lumina eternă şi plină de generozitate a iubirii,
rog vântul să-mi poleiască pletele cu petale înflorate,
rog stelele nopţii să-mi adâncească privirea
în profunzimi cereşti de suflet
şi rog luna să-mi picure nectarul inspiraţiei
pe limba versurilor mele pline de dulceaţa mierii;
îl rog  pe Doamne-Doamne să-mi dăruiască
tinereţea veşnică a sufletului iubitor,
chiar dacă ani se adună mulţi în buchetul vieţii
şi pacea netulburată a minţii ce-I oglindeşte
tăcută şi plină de extaz măreţia…

76948b2b

 

LASA COMENTARIUL TAU

