SPUNE-MI! de Olguţa Trifan


200407201-002

De ce te-oi fi iubind, atunci,  

când răsăritu-mi chemi în noapte,  

cănd rouă din iubire-aduci  

în ochii-ţi ce-nfloresc în şoapte

 

Zburdând prin tainele trăirii,  

de ce te-oi fi iubind, atunci,  

când simt amprentele iubirii  

pulsând prin iarba verde-n lunci?  

 

eGkyMHc3MTI=_o_florin-salam---ia-ma-viata-mea-in-brate

Mă-nec în ochii tăi adânci  

cerând răspuns privirii tale…  

De ce te-oi fi iubind, atunci,  

crescând femeie din petale?  

 

Când doru-n piept nu-mi mai încape,  

voi smulge vântului porunci  

să mi te mângâie pe pleoape…  

De ce te-oi fi iubind atunci?!

 

 

LASA COMENTARIUL TAU

