~ Dacă te-am iubit mai mult… ~ (Poem de dragoste XI) ~


548053_10200181384516629_394650233_n

Te iubesc si te voi iubi de-a lungul veşniciei mele,

Te voi iubi cu gesturile tale, 

Te voi iubi cu zâmbetul tău,
Te voi iubi cu vocea ta,
Te voi iubi pentru că eşti 
Da, eu te voi iubi cu totul … 
De la aerul pe care îl respiri,
Până la cântecul simplu al unei păsări,

În zori, la amurg, în moarte

 

00_romantico.gif_480_480_0_64000_0_1_0

Te voi iubi în soarele care explodează
Cu lumina cu care luminează Pământul,
Te voi iubi în ploaia care cade … 
În viaţa asta…şi în cele de pe urmă … 
Te iubesc în ora mea de durere, 
Pentru că amintirea îmi aduce bucurie …
Pentru că în viaţa mea nu există întuneric, 
Chiar dacă iubirea dispare, 

Chiar dacă lumina lumii se stinge,

Pentru că lumina îmi alimentează existenţa

Căci tu trăieşti în mine…

 

sarut.gif_480_480_0_64000_0_1_0

Dacă te-am iubit vreodată

Mai mult decât te iubesc acum,

Ochii mei nu ar mai spune atâtea,

Nu te-ar iubi doar o perioadă de timp.

Şi dacă te-am iubit mai mult,

A fost pentru că poate mi-a fost dor.

Nu aş mai avea nevoie de dragostea ta,

Să îmi umple inima,

Nu aş mai avea nevoie de haine,

Să îmi încălzească sufletul

Pentru că ştiu că aş muri,

Dacă te-am iubit mai mult decât te iubesc acum.

~ Odine ~

 

LASA COMENTARIUL TAU

