SARUTUL….de Silvia Nan


wpid-sarut1-1-jpg

Mi-a înghețat pe buze surâsul
îmbrățișat de sărutul tău cald,
neașteptat.
Cuvintele s-au stins,
unul câte unul, înfrânate
de melodia sărutului pe buzele mele
stânjenite.
Fiorul dragostei îmi înlănțuise
întrega ființă.
Nu mai gândeam.
Așteptam ca trupul meu prefăcut în fluid,
să te cuprindă disperat
în brațele iubirii.
Să mi te strecoare în inima mea
pe vecie.
Privirea-mi agătată de-o stea,
te căuta în infinitul depărtării,
în orizonturi ipocrite, ce nu mi
te-arătau.
Privirea-mi înfrâtă căzuse-n
orbitele-mi obosite. Căzuse-n nepăsare.
Nu erai!
Mi te-a luat vântul așa cum te-a adus
lăsându-mi inima chircită pe-o bancă
în parc.
Am vrut să zâmbesc soarelui dar…
Mi-a înghețat pe buze surâsul
îmbrățișat de sărutul tău cald,
neașteptat.

LASA COMENTARIUL TAU

