TI-AM SPUS SI AZI CA TE IUBESC?


Ti-am spus si azi ca te iubesc?
De nu ti-am spus ,iti spune vantul
Caci am vorbit cu el aseara
De te-a vedea trista cu gandul
Sa iti sopteasca fluierand
Ca-mi este dor si in curand
La tine voi veni naluca
Cutreierand paduri si vai
Prin ochii tai……

dragoste-trista

Ti-am spus si azi ca te iubesc?
De nu ti-am spus, priveste luna
Cand mangaind cerul cu mana ,
Trimite carul sau cu stele
Si dorul meu ascuns in ele
De te trezesti din somn buimac
Sa-ti fiu vedenie si leac
Acum si-n veac !…

cer

Ti-am spus si azi ca te iubesc ?
De nu ti-am spus iti spune floarea
Ce a-nflorit cu mine-odata,
Ea-n ploi de vara sarutata
Eu cu iubirea ta udata
De tine omul meu cel bland
Ce-mi esti in suflet si in gand
Soare ce-aprinzi lutul meu sfant
Prin legamant !
(sursa net)sarut-public

LASA COMENTARIUL TAU

