NICU CIRLIG-CAND CREDEAM…


 CAND CREDEAM CA-N ASTA VIATA ,DRAGOSTE NU MAI EXISTA,
STAU CU GANDUL MEU PRIBEAG SI UN TRUP IN NEFIINTA
CU PRIVIREA-N DEPARTARI SI SATUL DE RAUTATE
FARA VLAGA,FARA LEAC,DOAR CU CLIPELE DESARTE

CAND CREDEAM CA LUMEA MEA,NU MAI E A DISPARUT
DE IUBIRE AM UITAT,NU MAI STIU CE E DEMULT
TOT CE IMI PLACEA ODATA,NU-MI MAI PLACE CHIAR DELOC
SUFLETUL IMI E PUSTIU,NU MAI ARDE NICI-UN FOC

CHIAR SI SOARELE FIERBINTE MA INGHEATA,OH MI-E FRIG
STELELE PE CER SUNT MOARTE,NU MAI POT SA-LE APRIND
NICI CHIAR LUNA NU MAI E, UMBRA PRIMULUI SARUT
NU MAI SIMT NIMIC IN MINE,NICI SUFLAREA UNUI VANT.

AM MURIT?ASA MA SIMT,RECE,PALID,FARA DOR
NORUL ESTE-ACUM DOAR ABUR,NU MAI ESTE NICI EL NOR
FLORILE SE OFILESC DOAR CAND TREC PE LANGA ELE
VREAU DOAR SA IUBESC.ATAT.SA DAU NAIBA TOATE CELE.

DAR MINUNEA SE INTAMPLA,CE-MI VAD OCHII-N DEPARTARE?
NU VAD BINE?BINE VAD,ESTE FOARTE-INCANTATOARE
O FEMEIE,INGER POATE,O FIINTA PREA FRUMOASA
OCHII EI II SUNT ALBASTRI,IMBRACATA IN MIREASA.

TU FEMEIE MINUNATA CU GURITA CA O FLOARE
TU LA MINE AI VENIT,LA MINE VENIT-AI OARE?
VINO,INDRAZNESTE TU,DA-MI MANUTZA TA PREA ALBA
DA-MI SI BUZELE PREA DULCI CE AU GUST DE CIOCOLATA

CE AM OARE?CE-I CU MINE?TRUPUL ARDE MISELESTE
SI ACUM CA NICIODATA SOARELE IAR MA ORBESTE
LUNA IAR NE ESTE UMBRA LA AL NOSTRU SCUMP SARUT
FLORILE AU INVIAT CAND PE MINE M-AU VAZUT.

LUMEA MEA A DISPARUT,SE CREEAZA LUMEA NOASTRA
PASARILE CANTA DULCE CHIAR LA MINE LA FEREASTRA
TOTU-I VIU SI VII SUNT TOATE CAND TE TIN PE TINE-N BRATE
DA IUBESC SI SUNT IUBIT DINTR-UN MORT SUNT PLIN DE VIATA.

TU MIREASA MEA FRUMOASA MA IUBESTI ATAT DE MULT
TE IUBESC SI EU PE TINE,CAND CREDEAM CA NU MAI SUNT
CAND CREDEAM CA S-A SFARSIT,LUMEA ASTA PENTRU MINE
INIMIOARA MEA IAR BATE,BATE NUMAI PENTRU TINE.

INVELESTE-MA CU TINE,TRUPUL TAU SA MA-NCALZEASCA
INVELESTE-TE CU MINE,PRUNCUL NOSTRU SA SE NASCA
VIATA MEA MI-AI LUMINAT,CAND NU MAI SPERAM NIMIC
ESTI FEMEIA VIETII MELE,LASA-MA SA TE SARUT!

CAND CREDEAM CA VIATA MEA ESTE TOATA O RUINA
TU CU CHIPUL TAU ANGELIC MI-AI FACUT-O MAI SENINA
ERAM MUT,FARA SUFLARE NU PUTEAM NICI SA VORBESC
ESTI FEMEIA VIETII MELE,LASA-MA SA TE IUBESC!

 4-301

 

 

LASA COMENTARIUL TAU

