ZECE de Nicu Cirlig


Zece degete iti intra-n par
Iti mangai parul lung
Un sarut iti dau,mi-e dor
La suflet sa-ti ajung

Zece stele iti ofer
Din inima ptr tine
Zece amintiri iti cer
Si-un sarut doar ptr mine

Zece flori din paradis
Le-am cules doar ptr tine
Zece ganduri si un vis
Ai nascut doar ptr mine

Zece clipe de iubire
Si-un moment plin de extaz
Imi doresc eu de la tine
Zi de zi si pas cu pas

Zece vieti daca-as avea
Le-as petrece doar cu tine
Dar am una draga mea
Tu esti totul ptr mine

Zece visuri am cu tine
Sa fim doi doar intr-un trup
Zece vise ai cu mine
La inima sa-ti ajung.

Zece dorinte asteapta
Sa se implineasca candva
Te iubesc eu viata toata
Doar tu esti iubita mea.

zece

Un gând despre „ZECE de Nicu Cirlig

LASA COMENTARIUL TAU

