PACAT de Lili Trif


Abia se naşte de sub gheaţă
Un mugur alb şi delicat,
Iar tu îmi ceri o altă viaţa
Şi-ţi dăruiesc un alt păcat.

O altă primăvară-n care
M-am învelit încet, încet
Şi-o lacrimă plină de sare
Prelinsă pe obraji discret.

Dacă tu-mi ceri eternitatea
Pot să-ţi ofer eternul azi
În care mi-am zidit cetatea
Dar, nu te voi lăsa să cazi.

Şi de mă porţi încă pe tâmple
Ajută-mă să reclădesc
Un basm în care să se-ntâmple
Tot ce-ţi doreşti, tot ce-mi doresc.

Lili Trif
stapanul trupului tau

LASA COMENTARIUL TAU

