O LACRIMA DIN CER de Nicu Cirlig


Un fulg de nea ,o lacrima din cer
O lacrima-nghetata
Un semn divin plin de mister
Din ceruri se arata!

E semnul meu dumnezeiesc
Este iubirea ta
Din suflet drag eu te iubesc
Si vreau sa fii a mea.

Esti darul meu divin
Esti tot ce imi doresc
Asteapta-ma sa vin
Sa ti spun cìt te iubesc

Te tin in brate te sarut
Te am si te doresc
Esti tot ce am pe-acest pamant
Pe tine te iubesc!

La mine-n brate langa brad
Te pierzi si te topesti
Iubito,esti un suflet drag
Sunt tot ce iti doresti

De,dor de tine,neincetat
Imi plinge sufletul,mereu
Saruta-ma ca altadat
Si ma voi topi,si eu.

Pe buze,un sarut iti astern
Si se va topi,ca un fulg de nea
Te voi iubi in etern!
Caci tu inblinzestii,iarna,din inima mea

Un fulg de nea,pe-a ta gurita este
Un semn dumnezeiesc
Dar o sarut,iar fulgul se topeste
Spunandu-ti Te iubesc!

lacrimi

2 gânduri despre „O LACRIMA DIN CER de Nicu Cirlig

LASA COMENTARIUL TAU

