DOAR PENTRU TINE de Sprincenatu Dan


Doar pentru tine divină iubire
Păstrez clipe unice, de fericire,
Călătoresc în fiecare noapte- n vis
Să te-ntâlnesc acolo-n Paradis.

Adorm târziu cu tine-n gând
Nu vreau să te mai văd plângând,
Cu zîmbetul poţi norii să-i alungi,
Tristeţile din zilele ploioase, lungi.

Mă copleşesc profund iar amintirile
Ochii-s umezi, izvorăsc lacrimile,
Iubito sunt mistuit de-al tău dor
Te aştept să vii, tu scump odor !

Doar pentru tine inima vibrează,
Sângele curge-n vene, mintea-i trează,
Eşti floarea vieţii, raza mea de soare,
Un balsam al sufletului, o binecuvântare!

SPRINCENATU DAN

mi-e dor de tine

 

3 gânduri despre „DOAR PENTRU TINE de Sprincenatu Dan

  1. Te iubesc te iubesc ingerul meu ceresc tu esti tot ce imim doresc si un lucru iti mai cer sa ma iei sub aripa ta sa ai grija d viata mea si sa imi dai gurita ta dimineata la cafea sa inlocuiesti zaharul din ea sa imi pui miera guritei tala
    Dela karina pt iubirea mea ramon

LASA COMENTARIUL TAU

