DYA FERENTI-MI-E DOR


Mi-e dor de tine iubite, mi-e dor

Mi-e dor de tine de mor.

Mi-e dor de privirea ta,

De gura ta lipita de-a mea.

Mi-e dor de ochii tai calzi,

In care trupul si chipul imi scalzi.

Mi-e dor de palma ta facuta caus,

In care sanul intra jucaus.

Mi-e dor de trupul tau mulat pe al meu,

De surasul tau cald, cand zaresti chipul meu.

Mi-e dor de tine, mi-e dor de noi,

Mi-e dor de tot ce tine de amandoi.

Mi-e dor de tine iubite mi-e dor,

Mi-e dor, mi-e dor de mor…D.Fingeri

Un gând despre „DYA FERENTI-MI-E DOR

  1. decand ai aparut an viata mea arasarit si soarele tu mai schimbat miai aratat cen siamna o iubire adevarata te iubesc enorm de mult iubirea vieti mele

LASA COMENTARIUL TAU

