Iubeste-ma, DanaDya Ferenti


Acum in prag de seara…iubeste-ma macar in gand…inima mea cere sa fie atinsa si dezbracata de lacrimi…sufletul meu vrea sa fie strans in brate si acoperit cu vise…buzele mele vor sa fie desenate si alintate…saruta-ma, alinta-ma, ridica-ma la nori…ajuta-ma sa ating luna cu mana si stelele cu fruntea…iubeste-ma…apleaca-ti palmele tale spre mine…si deseneaza-mi trupul cu degetele, picurandu-mi in vene dorinta…picteaza-mi sufletul in mii de culori, amestecate in tine…lasa-ma sa-ti curg in suflet, ca un rau de lava …sa te incalzesc, sa te topesc, sa te atat…pana cand dimineata cu zorii ei trandafirii iti vor mangaia chipul si al meu sarut iti va aduce alinare…iubeste-ma…eu te ador.sunt viata ta si tu a mea

LASA COMENTARIUL TAU

