Multumesc iubirea mea…DanaDya Ferenti


Esti singurul care a stiut sa-mi faca inima sa bata din nou…esti unicat…si e atat de usor sa te iubesc…inima mea bate intr-un fel unic pentru tine…vorbeste despre senzatiile pe care le lasi in urma ta…inima mea iti apartine in totalitate…mi-ai salvat viata…ai schimbat culorile…ai ravasit totul si ai linistit totul…ai adus adevarul si mi-ai desavarsit dorintele…datorita tie m-am regasit..am revenit la mine…multumesc iubirea mea.D.F.iti daruiesc inima

Un gând despre „Multumesc iubirea mea…DanaDya Ferenti

LASA COMENTARIUL TAU

