Doar o privire !


Numai Dumnezeu a putut inventa aceasta iubire. Ceva asemanator am visat o data, dar nu era la fel, pentru ca in vis portile cerului sunt deschise pentru mine. Mi-am dat seama tarziu ca viata merita traita,dar niciodata nu-i tarziu sa te iubesc, sa iti dovedesc ca TE IUBESC. A fost de-ajuns doar o privire, atunci cand noi ne-am intalnit si parca ne stiam de-o viata si inimile-au tresarit. Iar tu de mana m-ai cuprins  si eu stiam ca-ncepe un vis din care amandoi n-am vrea nicicand ca sa mai fim treziti.Iti multumesc tie iubire pentru dragostea ta…Ii multumesc lui Dumnezeu pentru aceasta poveste de dragoste!

LASA COMENTARIUL TAU

