Imi iubesc sufletul ptr ca tu esti sufletul meu!


Te apar,te ocrotesc,te iubesc,am grija de tine ptr ca esti sufletul meu,nu voi permite nimanui sa ne umbreasca dragostea,iti ofer cele mai frumoase clipe de iubire sa nu le poti uita vreodata,sa nu ai vreodata dorinta de a te refugia in bratele altuia,iti ofer totul ,iti ofer inima si trupul meu,iti ofer dragostea de care ai atata nevoie,oferindu-ti tie toate acestea voi fi impacat si ma voi simti la fel de iubit si adorat de tine.Oferindu-ti iubire primesc iubire,primesc totul!Te iubesc cu toata fiinta mea!

LASA COMENTARIUL TAU

