Iubita mea cu trup de flacari…


Iubita mea cu trup de flacari si gheata, cu cea mai tandra mangaiere ce tortureaza simturile, cu cei mai frumosi ochi ce-spaimanta inima,  o splendoare, o minune ne-nteleasa a naturii, iubita, dorita, admirata cum nimic nu mai e pe lumea asta, vreau sa-ti marturisesc acum, aici, scris pentru totdeauna in cartea nostra de dragoste, ca tu esti cea mai frumoasa femeie de pe pamant… o spun eu, cel care te cunoaste cel mai bine… cel care ti-a   explorat, adulmecat, pipait, sarutat fiecare bucatica de piele, care a  urcat si a  patruns cele mai inalte culmi si mai ascunse vai ale trupului tau.

Esti cea mai frumoasa femeie de pe pamant pentru ca esti toata numai a mea, si nici un barbat nu a ajuns sa posede asemenea splendori ca mine, si nici o fiinta de  pe pamant n-a ajuns sa simta ca-si poate cuprinde in brate intreaga ei lume, asa cum simt eu cand te cuprind pe tine…  Inautrul tau e soarele vietii mele si izvorul frumusetii tale – dragostea.Te ador iubita mea…

LASA COMENTARIUL TAU

