Am visat…


Am visat ca te iubesc si iubeam cum numai in vise pot iubi,am avut un vis frumos eu eram pe pieptul tau si inima iti batea cu putere de parca ar fi vrut sa iti sparga pieptul si sa vina la mine ,capul tau sprijinit pe inima mea ,imi mangaia gandurile si intreaga fiinta, am visat ca tu vei fi mereu langa mine, vei fi mereu ingerul meu cu aripile tale ma cuprinzi cu multa dragoste si prietenie , nu am avut nici o data asa ceva , de cand existi tu esti raza care mi-a luminat viata ,as vrea sa nu ma mai trezesc nici o data din acest vis,as vrea sa iti tin chipul in palme sa il privesc neincetat ,sa ma pierd in ochii tai sa pierd notiunea timpului  si sa iti spun t e  i u b e s c ,te a d o r ! asa am visat si pentru asta candva am visat, am avut un vis cel mai frumos vis am visat ca iubesc si iubeam numai cum in vise se poate iubi cand m-am trezit obrazul imi era culcat pe inima ta pe pieptul tau pe inima ta calda si buna atunci mi-am dat seama ca bataile ei m-au trezit, sarutul tau iubirea ta nu trebuie desprinse din vise din acest vis din noaptea asta, dragostea si visele apartin vesniciei ca si lumina care apartine soarelui iubirea mea a fost sincera chiar daca tu ai fost iubita mea doar o noapte, o noapte de vis sau un vis de o noapte si inima ta mi-a soptit ca acest vis il ai doar o singura data in viata si totusi as fi vrut sa te trezesc si sa iti spun ca  te iubesc !

LASA COMENTARIUL TAU

