Te iubesc atat de mult….


Te iubesc atat de mult iubito,esti parte din mine,traiesc prin tine,inima mea bate in pieptul tau,ti-am pus-o la picioare si te-am rugat sa faci ce crezi ca trebuie facut,ori sa o pui in pieptul tau alaturi de a ta ,ori s-o calci in picioare.Ai preferat sa o pui in pieptul tau,ai grija iubito de ea caci fara inima nu pot trai.Cand tu mananci eu ma satur,cand tu bei apa eu sunt neinsetat,cand tu dormi eu visez,cand tu suferi eu plang,cand tu ma iubesti eu sunt fericit!Te iubesc atat de mult fiinta minunata ,creatie a lui Dumnezeu atat de reusita si atat de necesara pentru tot ce ne inconjoara,fara tine lumea nu ar avea culoare,florile nu ar exista,animalele ar muri,natura se va transforma intr–o toamna continuua,doar cu lacrimi din cer si ceruri negre,dar tu existi si de aceea te iubesc atat de mult,de aceea iubesc aceasta lume pentru ca tu femeie faci totul in jurul tau asemeni tie,frumos si cu daruire.Te iubesc atat de mult iubita mea!

Un gând despre „Te iubesc atat de mult….

LASA COMENTARIUL TAU

