I-as cere ploii sa te sarute…


Te sun in noapte n-am rabdare
Pana la prima raza de soare
Si incerc,
Sa cred cand imi spui ca ti-e dor de mine,
Ca ma astepti si ca nu mai e nimeni
Dar mi-e greu.

De-as putea sa ii spun ploii sa m-ajute

I-as cere din partea mea sa te sarute.

Raspunde-mi te rog !

Spune-mi ca ti-e dor de mine

Si ca ai trimis lacrimile tale

Iar cerul le-a adus la geamul meu.

Spune-mi ca … nu mai e nimeni

Sa iti ofere alinare

Si ca vei astepta pana voi ajunge eu.

Ma pun in pat si nu ma ia somnul
Mi-e dor de tine si ridic receptorul
Sa iti zic,
Ca nu pot sa-adorm cand nu esti langa mine
Cand nu ma saruti cum stii tu mai bine,
Si totul e trist.

De-as putea sa ii spun ploii sa m-ajute
I-as cere din partea mea sa te sarute

LASA COMENTARIUL TAU

