Eu te-am ales…


Nu ne putem alege parintii sau copii, ii acceptam si ii iubim din suflet asa cum ii primim de la Dumnezeu, insa pe tine iubire te-am ales eu, caci ai placut inimii mele si am simtit ca tu esti ceea ce-mi doresc si vreau sa iubesc o viata intreaga! Te-am ales ca sa te fac fericita si sa ma pot bucura de fericirea ta caci nu exista curaj mai mare pentru un barbat decat acela de a iubi o femeie si realizare mai mareata si mai plina de satisfactii decat aceea de a face fericita femeia iubita. Sunt un barbat fericit caci te iubesc pe tine ……. !
Imi doresc un singur lucru de la aceasta viata, sa vina ziua-n care te voi intreba daca n-ai uitat cumva cat te mult te iubesc si tu sa-mi raspunzi: cum as putea, mi-o repeti de 100 de ani!
Timpul e o insiruire de amintiri din care candva, peste 101 ani, am sa-ti fac un colier cu cele mai frumoase, ca sa te poti mandri cu el o vesnicie acolo sus, in paradis.

LASA COMENTARIUL TAU

