Un suflet in cautarea iubirii!


Sunt un suflet in cautarea iubirii, din ziua când m-am pierdut pe-acest pamant si m-am nascut curat si inocent ca un fulg de nea pana in clipa cand te-am intalnit pe tine si am inteles in sfarsit ce caut aici.
Nu, n-am pierdut nimic niciodata, am avut intotdeauna totul, doar ca pe pamant am ales sa-l ascund in privirea ta. Uitasem ce-am facut si cativa ani i-am petrecut cautand febril ceva nedefinit, ceva care trebuia sa umple golurile ce le simteam in mine, asta pana in ziua cand te-am cunoscut, cand m-am oprit uimit si nelinistitea de pe chipul meu s-a transformat intr-o clipa magica in cel mai fericit si implinit zambet.
”Te-am gasit …….!”
Ca un fulg de nea topindu-se intr-o palma fierbinte, inocenta si extazul copilariei s-au întors in inima mea – nu exista suflet mai bogat ca cel care si-a gasit perechea!

LASA COMENTARIUL TAU

