Iubita mea,esti un inger!


La inima mea nu ajunge decat lumina sufletului tau si ori de cate ori ochii tai ma invaluie cu dragoste si dor, o alta lume se dezvaluie fiintei mele, un infinit luminos umplut cu zambetele tale cuprins in clipe ce tulbura eternitatea cu saruturi ametitoare.
O, ti-as spune ca esti tot ce mi-am dorit dar eu n-as fi putut visa niciodata ceva atat de frumos, lumina sufletului meu!
Ti-as promite dragoste netarmuita dar iubirea mea strabate infinitul inainte si inapoi la fiecare suflare furata din cuibul buzelor tale, rasfatul inimii mele!
Ti-as darui toata fericirea de pe pamant, de-ar fi a mea s-o dau, dar nu e, caci noi nu suntem ai pamantului, noi venim din cer si-a noastra e iubirea. Iubita mea esti un inger, eu o stiu cel mai bine, ti-ai ascuns aripile in inima mea.

 

LASA COMENTARIUL TAU

