De-ati fi voi ca iubita mea…


Mergand printr-o campie le-am spus florilor: de-ati fi voi asa frumoase si inmiresmate ca iubita mea ……. n-ar mai ramane una singura neculeasa; Si toate m-au privit invidioase…
Trecand peste-un parau zglobiu i-am zis acestuia: de-ai fi tu asa unduios ca iubita mea ……. n-ai ajunge nici zece pasi de la izvor si-ai fi sorbit deja cu totul; Si raul se-nvolbura nervos si ma stropii…
Simtind vantul printre plete i-am soptit: de-ai stii tu sa mangai ca iubita mea ……. ar fugii oamenii dupa tine in loc sa fugi tu dupa ei; si vantul disperat smulse tot ce gasi in jur si le-arunca dupa mine…
Ajungand in varful dealului ma-ntalnii cu soarele si-i striga-i: de-ai fi tu soare asa fierbinte si senzual ca iubita mea ……. ar creste florile cat copacii de dragul tau;
Si soarele uimit se facu mic, si mai mic, si mai mic, si noaptea ma-mpresura iar eu speriat fugii la tine…
……. , acum ca toata lumea ma dusmaneste, spune-mi tu cine are sa ma ocroteasca?
Aaa, si uite stelele noptii… de-ar fi ele asa de stralucitoare ca stele din ochii iubitei mele ……. n-ar mai fi-ntuneric .

LASA COMENTARIUL TAU

