Al tau pentru o viata!


Hai sa ne imaginam ca au trecut peste noi o suta de ani, ca am depasit impreuna sute de incercari, ca am infruntat moartea ca sa ne salvam unul pe celalalt, ca am strabatut munti de suferinte tinandu-ne de mana, ca ne cunoastem sufletul unul celuilalt la fel ca propriile palme, ca-n inima ta s-au adunat toate grijile, toate greselile, toate gindurile si faptele mele, ca ochii mei iti poarta toate visurile si sperantele.
Nu vreau sa astept o viata ca sa simtim ca suntem parte unul din celalalt, hai sa ne imaginam acum, chiar daca mai avem atatea de descoperit si invatat, hai sa ne imaginam ca am petrecut impreuna o suta de ani… si suntem legati sufleteste ca unul.
Al tau pentru o viata…

LASA COMENTARIUL TAU

