Inima mea,sclava ta!


Toata viata mea este o declaratie de dragoste pentru tine, ochii mei au aprins rugi de flacari eterne la poarta sufletului tau, buzele mele inalta rugaciuni fierbinti inimii tale in fiecare sarut, mainile mele muncesc extaziate si neobosite pentru rasfatul trupului tau, gandurile imi plutesc naufragiate pe oceanul iubirii abandonate total dorintelor si vointei tale.
Nu exista satisfactie mai mare pentru un indragostit decat sa-si stie inima sclava iubitei lui si iubita prizoniera adoratiei sale.
Dragostea e o floare rasarita sub lumina ochilor tai, cand iti departezi privirea de la ea se inchide in asteptare si fiecare sarut al tau, fiecare cuvant dulce, fiecare atingere tandra o trezeste de fiecare data la viata .
Ti-am declarat-o si ti-o voi declara mereu: Te iubesc …….!!!

LASA COMENTARIUL TAU

