Esti cea mai frumoasa femeie


Esti cea mai frumoasa femeie… din inima mea, si locul tau de aici nu-l pot cucerii toate femeile din lume, caci mii de emotii si vise lupta pentru tine in ea!
In zambetul tau sta samanta unui curcubeu si ori de cate ori imi zambesti sadesti ceva in sufletul meu…
In privirea ta e scrisa povestea unei stele si ori de cate ori te uiti adanc in ochii mei mai cuprind un crampei din nemarginirea universului…
Esti cea mai frumoasa femeie, caci o femeie frumoasa e cea care stie sa zambeasca din toata inima si sta in puterea mea sa te fac un luceafar intre stele, sa te primesc regeste-n brate ca o minunata stapana a inimii mele!
Povesti peste povesti oamenii scriu, din sperante si iubiri isi fauresc vise si isi cauta prin viata ascultatori… tu insa nu mai cauta nimic, eu pot visa ceva mai frumos pentru tine, ia-ma de mana si hai sa ne scriem povestea impreuna…

Un gând despre „Esti cea mai frumoasa femeie

LASA COMENTARIUL TAU

