Am o mie de iubite…margarete,panselute….


Am o mie de iubite iar cand vin pe drum acasa se-apleaca toate sa-mi sarute picioarele… ah dulci margarete, panselute, gladiole, cat de mult va iubesc pe toate caci purtati mireasma iubitei mele, la fel cum iubesc cerul care-i oglindeste ochii si noaptea, si ploaia, care-mi sunt complici in jocurile dragostei cu ea.
O mie de ingeri mi se parea ca o poarta pe brate atunci cand am vazut-o prima oara, nici n-am indraznit sa visez dar inima bineinteles m-a zdrobit si m-a tarat inrobit la picioarele ei.
Si ca un inger ce e, a venit la iubirea mea ca un fluture noaptea la lumina impovarandu-ma cu o dragoste cereasca de neimaginat si-am renascut pentru ea asa cum si-a dorit sa fiu, iar acum sunt fericit si iubesc lumea toata, si am o mie de iubite care se-apleaca sa-mi sarute picioarele cand vin pe drum acasa… la EA.

LASA COMENTARIUL TAU

