Trei picaturi de dragoste


Pe gatul tau trei picaturi limpezi isi incepeau calatoria vietii. Prima picatura se prelingea grabita strigand ”Eu sunt picatura-nfiorata de sudoare nascuta din cel mai pasional sarut!” Si strabatandu-ti sanul iti atinse zvarcul de pe care in avantul ei se arunca destramandu-se la picioarele tale.
A doua picatura, mai mare si pravalindu-se amenintator gata s-o inghita pe prima urla extaziata ”Eu sunt picatura nascuta din cel mai intens orgasm!” Si-n ameteala ei iti cazu intre sani si goni nebuneste mai departe si mai departe pana se pierdu acolo jos unde toate se pierd numai placerea ramane atotstapanitoare mereu.
Si iata a treia picatura, mult in urma primelor doua, mica si delicata dar mai limpede si stralucitoare ca un cristal, cobora lin soptind timida ”Eu sunt lacrima de fericire de la final”. Si nici nu a apucat sa-ti paraseasca gatul caci cazu prada buzelor mele… si am purtat-o pe ele intr-o calatorie cum nici o picatura n-a visat vreodata, si i-am descoperit fiecare bucatica de dulceata a trupului tau pana s-a topit fericita intre gurile noastre inlantuite in ultimul sarut de noapte buna…

 

3 gânduri despre „Trei picaturi de dragoste

LASA COMENTARIUL TAU

