Te intreb Indiferenta…


Te intreb pe tine Indiferenta, de ce mi -ai rapit-o? Pe ce meleaguri indepartate mi-ai dus iubita? Nu vezi oare ca inima mea o vrea, ochii mei o cauta, sufletul meu o striga, toata fiinta mea e in cautarea ei?

Are rost sa apelez la tine, Indiferenta? Vrei tu sa faci sa dispara straina cu suflet rece? Imi redai iubita cu zambet cald?

Am nevoie de caldura sufletului iubitei mele. Nu lasa ca inimile noastre sa se transforme in ghetari. Mi-e teama de raceala ta, Indiferenta. Mi-e frica de intunericul in care m-ai aruncat. De ce ti-ai ales numele asta iubire? INDIFERENTA? Nu stii tu ca esti tot ce am ? Nu mai simti durerea mea? Nu mai vrei sa-mi stergi lacrima?

Dar iubirea mea e mai presus de tine INDIFERENTA si te voi invinge. Imi voi recastiga iubita mea cu suflet bland. Si imi voi iubi iubita si in alta viata si atunci sa te vad INDIFERENTA daca imi vei rezista…

LASA COMENTARIUL TAU

