Minunea mea cu sanii dulci…


Minunea mea cu sanii dulci si buze fragezi ca adierea vantului de primavara mai da-mi si azi o frantura din rotunjimele trupului tau sa te visez din nou frumos deseara, mai lasă-ti dezvelit un san sa mi se-avante inima peste curba lui pana-n lacul de foc al privirii tale in care să se-nece fericită. Mai pune-ti palma pe obrazul meu să-si faca cuib in ea toate dorintele mele si sa adorm cu gandurile ratacite in parul tau…
Mai da-mi un sarut, o mangaiere, un tandru te iubesc, stiu ca am fost un om candva dar in bratele tale sunt doar scanteia unui suflet ce jinduieste dupa suflul dragostei tale ca sa straluceasca mai tare… si mai tare… si mai tare…

LASA COMENTARIUL TAU

