Visez cu tine!


Eu nu te vad, decat cand sunt departe
Caci altfel te confund mereu cu mine
Te pierd din ochi, cand te privesc de-aproape,
Dar cand esti peste zari, visez cu tine.

Nu te doresc, cand tu imi esti de toate
Dar sunt flamand, cand singur sunt cu toti.
Nu-mi odihnesc privirea de sub pleoape
Decat pe chipu-ti cel visez in nopti.

Sint mandru ca te am, dar nu-ti stiu pretul.
Te dau mereu pentru nimicul gol,
Ma saracesc nerod, desi eu par semetul
Cand hoti si-nselatori imi dau ocol..

Eu sunt bogat, cat nu stiu pretui
Si saracesc cand nu mai stiu iubi.

LASA COMENTARIUL TAU

