Sunt alaturi de tine!


De cand te-am cunoscut sunt in al noualea cer … am auzit ca iubirea iti da aripi, dar acum cand simt pe pielea mea totul mi se pare un vis de nedescris … nu vreau sa-ti cer nimic … in afara de un singur lucru: niciodata sa nu ma minti! Asa cum unui fluture nu e bine sa-i frangi aripile, cum unui copil nu e bine sa-i furi visurile, nici tu sa nu-mi iei mie dreptul de a sti adevarul despre tine … lasand la o parte toate astea sa stii ca alaturi de tine vreau sa traiesc prezentul si viitorul indepartat … te iubesc ingerasul meu … te iubesc cu toata fiinta mea …

LASA COMENTARIUL TAU

