Sunt mandru sa te am…


Eu nu te vad, decit cind sint departe

Caci altfel te confund mereu cu mine

Te pierd din ochi, cind te privesc de-aproape,

Dar cind esti peste zari, visez cu tine.

 

Nu te doresc, cind tu imi esti de toate

Dar sint flamind, cind singur sint cu toti.

Nu-mi odihnesc privirea de sub pleoape

Decit pe chipu-ti cel visez in nopti.

 

Sint mindru ca te am, dar nu-ti stiu pretul.

Te dau mereu pentru nimicul gol,

Ma saracesc nerod, desi eu par semetul

Cind hoti si-nselatori imi dau ocol..

 

Eu sint bogat, cit nu stiu pretui

Si saracesc cind nu mai stiu iubi.

LASA COMENTARIUL TAU

