Gandeste-te bine…


Stii daca ai sa pleci eu nu o sa plang si nu o sa imi fie niciodata dor de tine si asta nu pentru ca nu te iubesc ci din contra fiindca te iubesc prea tare si inima mea e plina de tine … nu am cum sa iti simt lipsa si stii de ce? Pentru ca te am cu totul pe tine … nu ma crezi? … sa sti te am aici in suflet la mine … poti pleca oriunde , poti fi al oricui,dar nimeni nu te va mai avea ca mine caci eu am rupt o bucata din tine….mai sti ca imi spuneai ca lipseste ceva din tine cand nu esti cu mine???…nu era doar o parere iubire…un gram din inima ta e la mine..Poti sa ma rogi oricat si oricand sa o inapoiez,dar orice ar fii inapoi nu o vei primii…..asa ca gandeste-te bine daca vrei sa pleci de la mine ca ar insemna sa te parasesti pe tine …

2 gânduri despre „Gandeste-te bine…

  1. Iti daruiesc si eu o bucata din inima mea………daca o vrei…….astfel vei stii ca cineva te aude, te simte, e alaturi de tine, plange si rade langa tine……..nu vei fi singur niciodata ! Prietenia si Dragostea nu pier niciodata !

LASA COMENTARIUL TAU

