In ochii tai iubito!


In ochii tai ma pierd visand la orizontul ce are chipul tau. Ei oglindesc trairile tale, durerile si bucuriile. O lume infinita pot citi in ei …

Culoarea lor este asemeni padurilor tinere, iar lumina lor este pentru mine icoana vie a sufletului.

 

As vrea sa ma pierd in ochii tai … pentru ca ei ma fac sa traiesc clipe magice. In universul meu, ochii tai superbi imi apar ca doi astri. Lumina lor imi calauzeste pasii, caldura lor ma invaluie, veselia lor imi da forta!

Ce mistere imi ascund ochii tai ! As vrea ca privirea ta divina sa ma mangaie totdeauna. Ce vraja ascund ochii tai de ma simt atras de ei ca de un magnet ? O forta tainica, mult mai puternica decat vointa mea, a pus stapanire pe sufletul meu si, crede-ma, nu pot scapa de sub puterea ei!

 

Chiar de-ai incerca sa imi ascunzi sentimentele tale, in ochii tai se oglindesc toate faptele. Fiecare privire imi smulge un suspin! Fiecare vorba imi alina sufletul si imi mangaie auzul.

Ingaduie-mi, iubito, sa am in fata ochilor privirea ta sublima! Ingaduie-mi ca raza asta de fericire sa straluceasca in fata ochilor mei intotdeauna!

LASA COMENTARIUL TAU

