Am vrut sa ating cerul cu mana!


Am vrut sa ating cerul cu mana! Mi-am dorit sa adun razele de soare pentru a ti le oferi…si am sfarsit prin a aduna intr-un frumos bol de cristal lacrimile cerului…doream cu orice pret sa stii ca imi doream sa fiu si eu o lacrima, o lacrima de-a ta …ca sa ma nasc din ochii tai fermecatori si sa sfarsesc pe ale tale buze sublime !

Am crezut ca te zaresc printre nori pentru ca al tau contur diafan imi aparea neincetat in minte. Vocea ta suava se auzea pana departe…inima mea era mai vie ca oricand si dorinta de a te revedea cat mai curand pusese stapanire pe mine … In drumul spre tine prinsesem aripi …

LASA COMENTARIUL TAU

