Ai intrat in inima mea si ai ramas acolo!


Mi-e gandul la tine, IUBIRE…! O forta mai puternica decat vointa mea a pus stapanire pe mine si ma atrage spre tine ca un magnet.

Am poposit pe taramul trairilor intense… O singura privire de-a ta ma ameteste! Te iubesc asa de mult! Privindu-te, simt cum, cu fiecare clipa care trece, ma inalt tot mai mult pe culmile inalte ale fericirii ! Te simt in tot ce ma-nconjoara…vantul iti poarta parfumul pana departe, soarele iti lumineaza chipul conturat in universul gandurilor mele … marea ma mangaie asa cum stii doar tu … ploaia ma saruta neincetat si imi cere sa nu te uit!

Cum as putea oare sa te uit ? cand chipul tau e intiparit in inima mea atat de adanc, cand fiecare raza de soare imi aminteste de caldura imbratisarior tale si fiecare minut il traiesc gandindu-ma la NOi !?

Ti-am scris numele pe nisip … iar Marea a pecetluit cu un sarut legatura noastra sacra. Vantul a luat cu el tot dorul meu nebun dupa tine si mi-a promis ca o sa mi te aduca inapoi.

Cand nu-s cu tine traiesc cu imaginea ta, ma hranesc cu iubirea ta, respir parfumul tau ! Ce sa mai fac acum ? …

Demult … ti-am lasat portita deschisa spre inima mea … iar tu ai intrat si ai ramas acolo ! …

LASA COMENTARIUL TAU

